FAQ

Jak zboží najít a objednat?

Zboží je rozřazeno do kategorií, které se nachází v menu a jsou intuitivně třízeny. Po zobrazení konkrétního zboží je možno jej vložit do košíku. V následujícím kroku můžete buď pokračovat v nákupu a přidávat další položky do košíku, či přejít k uzavření objednávky.

Pokud již nechcete další zboží do košíku přidávat, tak klikněte na symbol nákupního košíku vpravu nahoře a dále na tlačítko Pokračovat v objednávce.

V dalším kroku vyberte způsob dopravy a platby. Poté vyplňte doručovací údaje. V případě, že nakupujete na firmu, vyplňte identifikační údaje firmy. Pokud potřebujete zboží doručit na jinou než fakturační adresu, tak zatrhněte možnost Doručit na jinou adresu a následně ji vyplňte.

Pokud nám chcete sdělit nějaké speciální přání či požadaveky, tak je vepište do poznámky. Současně můžete provést i registraci v e-shopu, abyste při příštím nákupu nemuseli vypisovat všechny doručovací a fakturační údaje znovu.

Pokud chcete dostávat pravidelné informace o našich aktuálních akcích, tak nám nezapomeňte dát souhlas se zasíláním newsletterů. Na závěr si vše zkontrolujte a nezapomeňte odsouhlasit naše obchodní podmínky. V dalším kroku již uvidíte rekapitulaci objednávky a její následné potvrzení.

Ihned po přijetí objednávky Vám zasíláme potvrzovací email na adresu, kterou jste nám uvedli v předchozím kroku. Při každé změně objednávky Vás budeme informovat.

Potřebuji na své objednávce něco změnit. Co mám dělat?

V případě, že potřebujete na jíž vytvořené objednávce něco změnit, tak se na nás neváhejte obrátit na eshop@inform.cz, či telefon 511 147 777.

Kolik zaplatím za dopravu?

Aktuální cenu dopravy uvidíte v druhém kroku objednávky po vložení zboží do košíku.

Jak mohu zakoupené zboží zaplatit?

Pro úhradu za zakoupené zboží můžete využít několika možností:

  • Platba bankovním převodem - zdarma
  • Platba kartou pomocí platební brány GoPay - zdarma
  • Dobírka - platba při převzetí zboží - zpoplatněno

Platím něco za vytvoření objednávky přes e-shop?

Za vytvoření objednávky nic neplatíte, pouze za zboží, které vkládáte do košíku. Cena zboží je vždy u každé položky uvedena a souhrnná částka za všechny položky, které vkládáte do košíku, je zobrazena v pravém horním rohu stránky, abyste měli vždy naprostou kontrolu nad vším, co do košíku vkládáte. Cena jednotlivých položek se skládá z ceny zboží, DPH a případných recyklačních a autorských poplatků. Cena uvedená u zboží je vždy konečná včetně všech poplatků.

Mohu si zboží vyzvednout osobně?

V současnoti tato možnost není k dispozici, nicméně do budoucna plánujeme její realizaci.

Nabízíte možnost platby proforma fakturou. Co je to a kdy bude zboží expedováno?

Proforma faktura je zálohová faktura, která slouží jako doklad, na základě kterého můžete provést platbu pomocí bankovního převodu. Samotný převod prostředků může trvat až dva pracovní dny v závislosti na bankách, v rámci kterých je platba realizována. Ihned po přijetí peněz na náš bankovní účet zboží expedujeme. O přijetí platby budete vždy informování.

Mohu objednávku stornovat?

Pro jakékoli změny objednávky nás vždy kontaktujte na eshop@inform.cz, či telefonu 511 147 778.

Mohu zakoupené zboží vrátit?

Pokud nakupujete zboží jako běžný spotřebitel, nikoliv firma, máte možnost zboží ve většině případů vrátit do 14 dnů bez udání důvodu.

Nemám poTvrzený originální záruční list. Je to problém?

Problém to rozhodně není. Faktura, kterou Vám zasíláme, slouží současně i jako záruční list. Její elektronickou verzi najdete vždy i ve svém uživatelském účtu na našem e-shopu. Nemusíte se tedy bát, že byste ji mohli ztratit.

Chci zboží reklamovat. Jak mám postupovat?

V případě nutnosti reklamace Vašeho zboží nás kontaktujte na eshop@inform.cz, či telefonu 511 147 777, abychom se domluvili na nejjednodušším řešení pro co nejrychlejší vyřízení Vaší reklamace. Podrobné informace najdete také v našich obchodních podmínkách.

Zboží mi bylo doručeno poškozené. Co mám dělat?

Při příjmu zásilky se zbožím vždy zkontrolujte, zda je krabice nepoškozena, nejsou na ní známky pádu, či hrubého zacházení. V případě známek poškození je nutno sepsat hlášení o škodě s dopravcem, který Vám zboží doručil. To musíme udělat bezodkladně, jelikož v případě pozdního oznámení této skutečnosti by mohl dopravce Vaši reklamaci odmítnout. Současně nás také kontaktujte na eshop@inform.cz, či telefonu 511 147 778, abychom se domluvili na dalším postupu.

Nenašel / nenašla jsem odpověď na mou otázku. Co teď?

Neváhejte nás kontaktovat na eshop@inform.cz, či telefonu 511 147 778. V pracovních dnech jsme tu pro Vás vždy k dispozici. V případě kontaktování mimo pracovní dobu Vám odpovíme vždy další pracovní den.